Jesteś tutaj: Produkty w/d puszka 156 g

w/d puszka 156 g

Utrzymanie prawidłowej masy ciała, zapobieganie kamicy fosforo-amonowo-manezowej, cukrzyca

Hill's

Wskazania:

• Utrzymanie masy ciała po odchudzeniu.
• Choroby wrażliwe na włókno pokarmowe: cukrzyca, hiperlipidemia, zapalenie okrężnicy lubzaparcia.
• Hiperlipidemia (tylko karma sucha).
• Choroba dolnych dróg moczowych kotów towarzysząca kamicy struwitowej u kotów ze skłonnościami do otyłości.

Nie jest zalecana dla:

• Kociąt.
• Kotek w ciąży i laktacji.
• Kotów otrzymujących jednocześnie substancje zakwaszające mocz.
• Kotów wycieńczonych, niedożywionych lub odwodnionych.

Informacje dodatkowe:

w/d™ Feline jest przeznaczona dla dorosłych kotów, które są mniej aktywne lub wykastrowane/wysterylizowane, a także do zapobiegania otyłości po skutecznym odchudzeniu. Możliwość zastosowania innych produktów
• Do odchudzania: Prescription Diet r/d™ Feline lub Prescription Diet m/d™ Feline.
• Przy cukrzycy: Prescription Diet™ m/d™ Feline.

Skład:

Puszka

Pasztet z kurczakiem (minimum 5%): Wieprzowina, wątroba wieprzowa, kurczak, celuloza, skrobia kukurydziana, włókno owsiane, węglan wapnia, siarczan wapnia, chlorek potasu, podroby, tauryna, DL-metionina, suplement L-karnityny, witaminy i pierwiastki śladowe.

Kategorie, do których dołączono produkt

« wróć do wyników wyszukiwania

Podaj łapę Zobacz nas na Facebook'u Hills Rabaty Pensjonat Pupila. Hotel dla psów i kotów *****